FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowy Steam Tank Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:15, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Na pewno ciekawy jest czołg ;] MA t6 i random movement dzięki któremu np obraca się i szarżuje (jak abomka) i nie można dawać flee ;] Overruna ani pościgu dalej nie ma.

Deklarujemy pkt pary max 5 które teraz możemy wydać na 3 różne rzeczy tj. silnik , armatka i działko parowe. Na każdą z tych rzeczy można wydać max 3 pkt pary. Po zadeklarowaniu pkt pary rzucamy altyreryjką. Jeśli wynik jest większy niż liczba ran lub mamy missfire to rzucamy d3 + liczba pkt pary które chcieliśmy uzyskać i patrzymy na tabelkę.

Wynik 1-4 (Rzut d6 , na 1-2 nie można wydać pkt pary na silnik , 3-4 nie można wydać pkt pary na działko parowe i 5-6 na armatę )

Wynik 5 ,czołg traci d3 pkt pary
Wynik 6 ,czołg i jednostka z nim stykająca się otrzymują po 2d6 hitów z siłą 2
Wynik 7 , Rzucamy d3 i tyle czołg traci ran ale i zyskuje dodatkowych SP.
Wynik 8 , Boom i wszystko w promieni 6 cali od niego otrzymuje 2d6 z siłą 4 ;]

Silnik daje nam ruch a w styku ora przeciwnika. Max 3 pkt pary dają nam teraz 3d6 cali ruchu.

Przy szarży mamy d6 +3d3 impactów , jeśli nie szarżuje to już tylko 3d3.

Działko parowe może ziać w walce max z siłą 4 ;]ale już z sv ,360 stopni

Armata wali na 12,24,36 cali. Zależy ile zużyjemy SP ;]


Tabelka groźna tylko na efekcie 8. Czołg może orać nawet z 1 raną ;] A no i tańszy o 50 pkt


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Sob 17:15, 14 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:44, 15 Kwi 2012 Powrót do góry

Sv +1 , T 6 , Ruch losowy, Zdaje już normalnie test in na in inżyniera i już nie jest trafiany automatycznie , tafia się na ws inżyniera ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:32, 27 Sie 2012 Powrót do góry

Jeśli czołg szarżuje to wszystkie impacty są liczone do walki natomiast w kolejnych turach ora w fazie ruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin