FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jednostki Lizardmenów Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Nie 21:53, 31 Lip 2011 Powrót do góry

JEDNOSTKI PODSTAWOWE


SAURUSY-WOJOWNICY

Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Łuskowa Skóra 5+


SKINKI

Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Oszczep
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli


HARCOWNICY SKINKÓW

Wielkość jednostki:
10-20
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Dmuchawka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli
• Harcownicy


ROJE DŻUNGLI

Wielkość jednostki:
1-6 podstawek
Rynsztunek:
• Zęby i jad! (broń ręczna)
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Zatrute Ataki
• Niezłomny (Rój)
• Harcownicy
• Małe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Nie 21:57, 31 Lip 2011 Powrót do góry

JEDNOSTKI SPECJALNE


SKINKI-KAMELEONY


Wielkość jednostki:
• 5-10
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Dmuchawka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Trucizny z Dżungli
• Harcownicy
• Zwiadowcy
• Kameleony


JEŹDŹCY TERRADONÓW

Wielkość jednostki:
3+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Oszczepy
Wierzchowce:
• Terradony
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Trucizny z Dżungli
• Latająca Kawaleria
• Atak i Odwrót
• Bombardowanie Kamieniami
• Nadrzewni Drapieżcy


ŚWIĄTYNNA STRAŻ


Wielkość jednostki:
10+
Rynsztunek
• Halabarda
• Broń ręczna
• Lekka zbroja
• Tarcza
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Łuskowa Skóra 5+
• Święty Obowiązek


JAZDA NA ZIMNOKRWISTYCH


Wielkość jednostki:
5+
Rynsztunek
• Broń ręczna
• Włócznia
• Tarcza
Zasady Specjalne:
Zimnokrwisty
Łuskowa Skóra 5+
Strach
Głupota
Twarda Skóra


KROXIGORY

Wielkość jednostki:
3+
Rynsztunek
• Broń wielka
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Łuskowa Skóra 4+
• Strach
• Bracia w Skrzeku
• Duży Zasięg


STEGADON

Wielkość jednostki:
1
Rynsztunek
• Wielki Łuk
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Determinacja
• Terror
• Duży Cel
• K6+1 Trafień z Uderzenia
• Trucizny z Dżungli
• Odporność na Psychologię
• Łuskowa Skóra 4+ (tylko wierzchowiec)
• Broń na Platformie
• Załoga Skinków
• Siła Jednostki 10


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Nie 21:59, 31 Lip 2011 Powrót do góry

JEDNOSTKI RZADKIE


PRASTARY STEGADON

Wielkość jednostki:
1
Rynsztunek
• 2 Wielkie Dmuchawki
Zasady Specjalne:
• Zimnokrwisty
• Determinacja
• Terror
• Duży Cel
• K6+1 Trafień z Uderzenia
• Trucizny z Dżungli
• Odporność na Psychologię
• Łuskowa Skóra 3+ (tylko wierzchowiec)
• Broń na Platformie
• Załoga Skinków
• Siła Jednostki 10


ŁOWCZE GRUPY SALAMANDER

Wielkość
jednostki:
• 1-3 Salamander
• (3-4 Poganiaczy
na Salamandrę)
Rynsztunek
• Poganiacze
mają broń
ręczną
Zasady
Specjalne
(Salamandry):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy
• Łuskowa Skóra
5+
• Strach
• Struga Płomieni
Zasady
Specjalne
(Skinki):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy


ŁOWCZE GRUPY RAZORDONÓW

Wielkość
jednostki:
1-3 Kolczastych
Razordonów
(3-4 Poganiaczy na
Razordona)
Rynsztunek
• Poganiacze mają
broń ręczną
Zasady Specjalne
(Kolczaste
Razordony):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy
• Łuskowa Skóra 5+
• Strach
• Strzał Kolcami
Zasady Specjalne
(Skinki):
• Zimnokrwisty
• Wodny
• Harcownicy
• Łowcze Grupy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Nie 22:01, 31 Lip 2011 Powrót do góry

No to wszystkie moje oddziały. Przypatrzcie się dobrze swojej śmierci! Hehehehe Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radzio
Giermek



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice

PostWysłany: Nie 22:59, 31 Lip 2011 Powrót do góry

Niepotrzebnie dodajesz listę armii tutaj, chociaż niektórym może się to przydać. Ja jak już uzbieram dużą armię moich elfów to chyba zacznę jako 2 armią grać lizakami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pon 21:17, 01 Sie 2011 Powrót do góry

Jesli Chodzi o Stegadona to połowe tych zasad co są to nieużywasz nieznasz bądż nieumiesz uzywać bo jakieś K6+1 trafienie z udeżenia dzisaj uzywales


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Radzio
Giermek



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Racibórz/Markowice

PostWysłany: Pon 22:44, 01 Sie 2011 Powrót do góry

Robert to są tzw. Impacty czyli to co mają między innymi rydwany i niektóre potwory w szarży, po polsku to się nazywa trafienia z uderzenia co oddaje moc rydwanu/potwora wbijającego się z pełną prędkością w oddział i miażdżącego wszystko na drodze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 9:58, 02 Sie 2011 Powrót do góry

Widze że Radzio radzi XD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 10:30, 02 Sie 2011 Powrót do góry

Myslałem ze to sie niszczycielska szrża,dzieki zxa wyjaśnienie tej zasady.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 10:30, 02 Sie 2011 Powrót do góry

szarża sorry


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 10:51, 02 Sie 2011 Powrót do góry

Jak dzwonek ci te impacty powypłaca to nie przeżyjesz. To jest jego siła-szarża


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin