FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Combat Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:16, 07 Gru 2011 Powrót do góry

Taka sytuacja. Priest na piechotę walczy z warriorami chaosu. dostaje szarżę spwanem w bok. Wszystko dalej stoi i 2 tury później w spawna od tyłu wbija się pegaz i z boku milicja. Pegaz zabija spawna i w tym momencie i pegaz i milicja zostają odłączeni od combatu.

1. Czy są oni oddzieleni , i mogą zrobić jedynie reforma lub też overruna ( w tym wypadku jak pegaz jest z boku to leciałby przez priesta a milicja ewentualnie w wariorów.
2. Czy jeśli się oddzielają to czy szarża z tyłu i na bok + rany które był nabite na spawnie wliczają się do walki w której został priest ?? czy te wszystkie bonusy przepadają czy też nie ?
3. A może i milicja i pegaz się jakoś dostawiają do wariorów ? tylko że za bardzo tego nie widzę bo co taki pegaz jak był z tyłu spawna to co dostawię go z boku wariorów ??

Ogólnie moim zdaniem najrozsądniejszym rozegraniem tej sytuacji było by tak że się odłączają ale wszystkie bonusy za szarże i rany wliczają się do CR.

Załącznik tej sytuacji znajdziecie w Galerii.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slayer
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:41, 07 Gru 2011 Powrót do góry

Ja tak mysle ze premie normalnie sie naliczają do wyniku, pegazista raczej moze robic overruna ale w wypadku przedstawionym na obrazku zatrzymuje sie cal przed pristem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Śro 20:03, 07 Gru 2011 Powrót do góry

No taka też była kiedyś sytuacja że podczas combatu zdechlo coś z winy magii i w tym wypadku stosuje się premie normalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:48, 19 Paź 2012 Powrót do góry

Jest combat. Jeden oddział zostaje złamany , a drugi może gonić ale w tym drugim jest heros i czy np on może sam gonić zostawiając oddział ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pią 23:34, 19 Paź 2012 Powrót do góry

A to ciekawe pytanie. Sam jestem ciekaw. Ja nie mam pojęcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin