FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Czary Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pon 12:59, 04 Lip 2011 Powrót do góry

Jeśli chodzi o czary które zostają w grze można je rozpraszać co ture?jak nam sie oczywiście za 1 razem nieuda Smile Question
I czy jeśli wir z domeny smierci zostaje w grzee to mozna robić następny i tamten zostaje czy można zrobić tylko jeden???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:38, 05 Lip 2011 Powrót do góry

Tak czar RIP Remains in Play czyli te co zostają w grze można rozpraszać w każdej fazie magii tzn i w swojej i w przeciwnika. W swojej używamy kostek z puli mocy a jeśli chcemy rozproszyć czar w fazie przeciwnika to używamy kostek z puli rozpraszania.

Czary które zostają w grze automatycznie rozpraszają się gdy chcemy rzucić kolejny czar typu RIP. Mag jest w stanie utrzymać 1 czar typu RIP . Smile


Pamiętajcie że jeśli nie uda wam się rozproszyć jakiegoś czaru to już nie możecie w tej turze rozpraszać magiem któremu się to nie udało. (Zawsze trzeba powiedzieć którym magiem rozpraszamy). Jeśli nasi wszyscy magowie spalą rozpraszanie to nie oznacza to że już nie możemy rozpraszać czarów w tej turze tylko chodzi o to że nie możemy dodawać poziomu maga do wyniku rozpraszania Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wychwa dnia Wto 11:42, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pią 14:36, 08 Lip 2011 Powrót do góry

czyli jesli w nie swojej turze to z kości mocy, a kraśki?
i druga sprawa z tymi magami, że jak jednym sie nie uda to drugim. a jak kraśki nie mają czarodzieja, albo nawet runesmitha?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:02, 08 Lip 2011 Powrót do góry

W swojej turze można użyć kostki ze swojej puli kostek mocy do rozproszenia czarów przeciwnika typu RIP no a kraśki nie mogą bo nie mają w swojej turze kostek mocy bo nie mają fazy magii.

Każda armia w tym kraśki może rozpraszać czary jako armia gdy nie posiadają maga. Jeśli jest mag i rozpraszamy magiem to mamy ten bonus za jego poziom do rozproszenia a że krasie nie mają magów to mają tylko albo aż te kostki dodatkowe za armie ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bercik
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 14:36, 10 Lip 2011 Powrót do góry

Dzięki za odpowiedzż odnośnie mojego pytania Very Happy Magia jest dlamnie szczegulnie ważna w starciach z Lizardami i ich Slanami Very Happy (Wyzwijcie ich do walki to będziecie wiedzieć oco chodzi) Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Wto 19:03, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Teraz czas na mnie. Czy jeżeli jakiś czarodziej zna wszystkie czary z danej domeny, to przy 2 szóstkach zdaje na tą tabelkę i wyszło mu że coś tam, coś tam i zapomina on czaru który rzucił to na serio go zapomina???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slayer
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:26, 09 Sie 2011 Powrót do góry

tak do konca gry nie mozna go uzywać. Tomek jak rozproszyć czar w mojej turze, czyli chodzi mi przy jakim wyniku go rozpraszam i czy jeżeli przeciwnik rzucił czar z nieodpartą siła, czy też można go rozproszyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 20:03, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Dobre pytanie patryku. Tez sie zastanawiam. aa i zostawiles u mnie zeszyty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Slayer
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 1396
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:20, 09 Sie 2011 Powrót do góry

wiem, dam znac jak bede po w ktorys dzie szedl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 21:24, 09 Sie 2011 Powrót do góry

jutro ci je na watahe przyniose


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matis007
Bard



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SRC

PostWysłany: Wto 21:27, 09 Sie 2011 Powrót do góry

No jutro jak nie będzie tak dużo tych młodzików to może coś zaczniemy robić konkretnego.(i dzięki za odpowiedź do mojego pytania)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:21, 10 Sie 2011 Powrót do góry

Tak na serio go zapomina ;] do końca gry. Możesz nawet stracić 3 lvl i w ogóle już nie być magiem .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jendrusi7
S.P.A.M.E.R



Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Śro 8:08, 10 Sie 2011 Powrót do góry

ale co z pytaniem patryka??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wychwa
King Kong



Dołączył: 29 Cze 2011
Posty: 2152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:45, 10 Sie 2011 Powrót do góry

No w swojej turze raczej się czaruje a nie rozprasza ale jeśli przeciwnik ma jakiś czar RIP to możesz go rozproszyć używając kostki mocy.


Jeśli czar wyjdzie z nie odpartą siłą to nie można go już niczym rozproszyć.
Gdy podczas rozpraszania wypadną nam 2x6 to czar któy nie jest IF-ką jest rozproszony automatycznie nawet jak będziemy mieli niższy wyniki w oczkach


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szymon1
Bard



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Rudy/Racibórz

PostWysłany: Pią 18:46, 12 Sie 2011 Powrót do góry

Jeśli dobrze skumałem to Patrykowi chodziło o RIP i ivką więc w turze której przeciwnik go rzucił to nie można rozpraszać ale w następnych już normalnie na tyle ile trzeba rzucić do czarowania. (pisze obok czaru)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin